tisdag 22 juli 2014

Inspirerad

När jag såg kvalen till Derbyt och Stoderbyt så kunde jag inte låta bli att bli inspirerad. I sådana lopp vill man ju vara med. Ut och körde Klara några kilometer till på kvällen, allt för att den som köper henne då inte ska ha för få mil i benen på henne då det är hennes tur :D Jo, självklart jag har anmält till Klassikern! Åh vad skoj det skulle vara ifall min uppfödning skulle vara med!

Som uppfödare ser jag loppen, å läser om hästarna, stammen alltså, ibland känner jag mig ganska nördig :D Jag är ganska dålig på att komma ihåg namn och kan inte skryta med att jag är bra på stammar. Men klicka på Travsport fram och tillbaka å läsa om föräldrar, avkommor, syskon, syskonbarn... det är jag bra på :) Det händer dessutom oftare och oftare att jag känner igen mig, aha, nu är det den här stammen! Kanske lär jag mig en dag jag åxå, annars har jag ju alltid Travsport jag kan klicka på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar