torsdag 7 augusti 2014

Snart dagen D

Hade inte dragit ut modemet idag... så det for med åskan... igen...
Blir kort inlägg via nå smart på Roberts telefon. :)

Blev ju som sagt tvungen att stryka Drömmen på auktionen, så nu laddar vi för Klara Pengar R.F!:)

Igår var det förbi en tjej från Skellefteå, Burträsk och kollade på Klara inför auktionen på uppdrag av en gammal klasskompis. Det blev borstning och så fixade jag till en grej på min skoning som jag ej var nöjd med. Hann inte med så mycket mer då det var massa annat vardagligt (typ handla) som tog tid...

Ikväll har jag varit och firat min kära Pappa som fyller 60 år idag! HURRA, HURRA, HURRA! :D

Så nu blir det mata hästarna och i säng.

Planen för imorgon är att få Klara så ren som möjligt inför auktionen. Smörja grimma och göra i ordning allt för avfärd tidigt lördag morgon :)

Det blir en spännande dag på lördag! Hoppas vi syns där! Kom gärna förbi mig och snacka lite häst. Jag kan behöva lite avledning så jag inte blir så nervös ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar