söndag 2 november 2014

Jag älskar inte denna årstid

Jag har vanligtvis ganska svårt att sitta still och gillar att ha något att göra, men nu... mörker. Jag blir så seg och omotiverad till det mesta. Har ju inte heller någon häst som jag tränar denna höst, så "måste/ska ut och köra finns inte". Vilken tur att jag måste gå ut och mata hästarna morgon och kväll. Annars skulle jag nog sova, jobba, sova! Kanske är det meningen att man ska vila lite nån gång under året och det är därför detta mörker infinner sig? Jag längtar efter snö! I går var det snöstorm, men idag tinar det sakta bort :( 

Nä, nu måste jag gå ut i ljuset (mulet tyvärr) och jobba/pyssla lite ute innan mörkret kommer igen... idag går solen ner 15:13 hos mig, om två veckor, typ en timme tidigare... Som sagt, lite snö skulle pigga upp en snöälskare som jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar