tisdag 20 januari 2015

Inspiration till inspiratören

Förra veckan var det några tröga kvällar, mörkt ute, sent hemma från jobbet o.s.v... Nackdelen med att inte ha häst som ska köras, för då brukar jag hålla min planering ganska hårt, är ju att det inte MÅSTE göras idag... Ut och ge hö och bära vatten ok, men verkningen, träna med sele på de små, å det där som jag borde, men inte måste, kan jag ju göra imorgon...

Tur att man har vänner som kan peppa upp en när man känner sig utan inspiration!! :) För efter sms-pepp från en vän, och sen en helg i Järvsö med en massa fantastiska människor som åxå gillar att prata häst så känns det som att inspirationen infunnit sig!  Som Jerker skriver: I helgen gick startskottet för nördåret!

Så, nu ska det ut och pysslas lite med ettåringarna. Blir att ta in och sela, kanske prova ut nåt huvudlag å bett, å gå en kort promenad! Å sen träna mig själv lite så jag blir stor och stark och orkar med mina hästar i många år till. God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar