måndag 16 februari 2015

Hovvård och packa resväska

Ikväll har jag verkat och slagit på framskor på en av märrarna. Hon hade trampat av sig en framsko helgen v.6, å då slet jag av den andra och tänkte: hon behöver inga skor nu... Tji fick jag ju när det började tina så det blev skridskobana igen på stallplanen två dagar senare...

Var på Norrtravs Travgala uppe i Boden i helgen och det var skoj! Tyvärr hade de inget uppfödarpris i år heller, trots att jag kom med det förslaget ifjol, och de sa att de tyckte det var ett bra förslag. Vet inte om de hade glömt... men nu har jag påmint dem igen och till nästa år ska jag nog börja påminna i december...

Imorgon packar jag resväskan och åker till Paris på onsdagen på hästäventyr. Det ska bli skoj hoppas jag :) Blir nog inget bloggande dock då det inte verkar så enkelt med app till Blogger/jag är ingen som gillar nya tekniska grejor.... Å så vet jag inte hur tillgången till internet är där borta. Men på en vecka är jag hemma igen, ha det fint! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar