tisdag 20 maj 2014

Jag är kass på att köra med klocka...

Då det inte blivit så mycket körning på bana för mig de senaste åren så är jag verkligen kass på att klocka tiden när jag kör! Var dålig förut men nu är det katastrof.
Banjobb med min 2 åring idag, efter 200m hade jag typ tappat bort mig på hur fort jag körde. Missade att kolla på 100m, å när jag sen skulle börja dela de 25 sekunderna jag hade på 200m (är kass på huvudräkning så pass att 25 är krångligt att dela) så hade jag ju hunnit köra typ 600m innan jag visste hur fort jag kört första 200m å missade ju förstås då att kolla 500m! Ja, nästan för pinsamt för att berätta!
Fick ett mail från en "ponnypappa" i Skellefteå som tagit fram en app som gör att du kan fixa en finfin "Travklocka" av din mobiltelefon :) Kolla in på www.travtempo.se. Men förstås hjälper inte mig som är en evig bakåtsträvare och bara har en mobiltelefon och ingen smartphone... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar