onsdag 11 mars 2015

Önskar mig fler timmar på dygnet vissa dagar...

Gårdagskvällen, härligt inspirerande årsmöte med Sleipner Skellefteå. Blev att åka hem efter jobbet å mata alla djuren, å sen möte, å god natt. Idag har jag varit duktig och skött om mig själv med lite styrketräning. Även fyllt lite papper för att ansöka om att teckna en olycksfallsförsäkring, måste bara posta åxå! Har insett att jag behöver en nu när jag inte har någon b-tränarlicens i år. Å eftersom att mina hästar ägs av Fridas Kusar HB, så täcker inte min olycksfallsförsäkring jag har på fritiden, då de anser att det inte är min fritid när jag sysslar med dem... Å nu ska det tömköras och sättas för... så, bättre det säkra före det osäkra...
Lite fix inne, å ett härligt telefonsamtal med en vän, (en vän som inte vet vad som är bak och fram på en häst) så hann jag inte med mer än att mata idag heller. Men imorgon är en ny dag, då så...

...å så måste jag ju bara säga att det är det ju UNDERBART att solen numera kliver upp samma tid som jag där vid 05:00! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar